pühapäev, 31. august 2008

Suvelõpukee!

Üks kiiruga tehtud kee, mis sobib hästi suve lõpetama (kuigi seda õiget suve pole olnudki). Tehtud värvilistest kihvadest ja klaaspärlitest.



Teine kee on tehtud paar päeva tagasi, mis sobiks hästi isetegija värvispektrimängu augusti beeziks. Beež on minu lemmikvärv!
Beeže keesid tuleb kindlasti veel ja veel!
Ripatsi keskel on suur oonukspärl, mille ümber laigulised beežid klaaspärlid ja pronksjad seemnehelmed.


4 kommentaari:

Hiline ütles ...

Keed on Sul ilusad.
Aga vaatasin ka Su fotoalbumit ja keraamikast jäi suu lahti. Vau! Kas enam ei tee? Seal ju võrratult ilusaid asju ju.
Aga siidiraami võiksid küll välja vedada, oleks ka kellega kogemusi vahetada, ma koduse inimesena ajast nii maha jäänud ja praegu nende akrüülvärvidega ikka täitsa hädas ja tööd hullemad kui algajal.

Liia käsitöö ütles ...

Tänan hiline...
Keraamikat teeme ikka, naised käivad mul koos kaks korda kuus ja teevad imeilusaid asju. Eilegi oli meil savimätsimise päev.
Pildialbumis on vaid väike osake nendest töödest, mis 5 aasta jooksul on valmis tehtud.
Sinuga võrreldes olen mina siidimaalimises täielik amatöör, õppinud ma seda pole. Paar korda sai juhendaja käe all asjaga tutvutud. Peale seda olen iseomatarkusest ja neti ja raamatu abiga nii mõnedki rätid-sallid maalinud. Huvitav töö. Peab end käsile võtma ja uuesti katsetama.

Hiline ütles ...

Aga miks Sa keraamikat siia ei pane, Su tööd on ju võrratud. Kas müüd ka neid?
Kas ma võin oma blogis Sinust mainida ja mõne töö näidiseks panna, arvan, et meie saia-aiablogistajad tahaksid ka neid vaadata :)

Liia käsitöö ütles ...

Keraamikat olen müünud ainult mõne asja, põhiliselt lähevad kingitusteks sugulastele, lastele ja nende sõpradele jne.
Võib ikka!
Blogi mul alles na värske, pole neid veel jõudnud siia panna, aga plaanis oli küll. Kui fotoka oma valdusesse saan, teen pilte veel juurde ja mõnest asjast uuesti, ehk tulevad paremad, ma nigel fotograaf
... ja tänan ka, meeldiv tagasiside... :)