reede, 28. jaanuar 2011

Rococo pross!

Pross kokku krutitud Rococo lõngast. Prossi tagune heegeldatud heegelniidist ja kinnituseks suurem haaknõel, millega on mugavam prossi kinnitada kui spetsiaalse prossialusega.
Pross telliti salli kinnitamiseks. Salli ennast ma näidata ei saa, sest pole seda ise kudunud. Sall näeb välja nagu Katia Ondasest kootud keerusall, ainult palju peenem/kitsam, sest Rococo lõngavõrk ise ka poole kitsam. Aga vahva ikka!




.

4 kommentaari:

Epp ütles ...

Ühele lillelembile vägagi kohane ettevõtmine.:-) Tõeliselt kaunis rokokoopross. Kas impoviseerisid või leidub kusagil sellisele õpetus ka? Ise olen siiani taolisi ainult heegeldanud...

Liia käsitöö ütles ...

Tänan! Ma palju asju improviseerin ise, aga muidugi teen ka õpetuste järgi. Selle prossi tegin iseomatarkusest. :) Ajasin ühte äärde heegelniidi ja hakkasin keskelt väljapoole teda kokku kruttima ja samas ka õmblesin kokku. Niiti pingutasin vastavalt vajadusele. Algul vähem, väljapoolt rohkem, et oleks ikka rohkem lille moodi. Ja nii ta tuli. Tellija jäi väga rahule!:)
Heegeldades tulevad ka ilusad prossid, ise olen küll ainult ühe teinud.

X by Leina Neima ütles ...

Mulle ka meeldib, just see, et ta on selline antuke omamoodi... ilus!

Liia käsitöö ütles ...

Tänan! Huvitav lõng välja mõeldud!