teisipäev, 19. juuni 2012

Seerjad...







3 kommentaari:

Helena (Jenniplika) ütles ...

Väga ilusad seeriad. Mulle meeldib eriti see punane glasuur. Palun värskenda mu mälu - kas see on Loovuspoest ostetud chilli pulberglasuur? Ma tahaks vist ka seda katsetada.

Liia käsitöö ütles ...

Tänan! Loovuspoes küll, aga mitte chilli punane, see on pulberglasuur küll, aga Havanna pruun. Üks mu lemmikglasuure, katab hästi ja värv ka ilus. Päris punased on veidi kapriissed nii palju kui mina neid kasutanud olen va need valmis Botsi glasuurid.

Helena (Jenniplika) ütles ...

Aitäh, Lillelemb. Ma olen kasutanud just chillit ja sellel on tõesti suur voolavus. Proovin järgmine kord ehk havannat. Botsi ei ole veel proovinud, kuigi teiste valmistööd on selleks ahvatlenud küll. Tundub, et need katavad hästi ja on heade toonidega ka, lisaks mugav kasutada.