kolmapäev, 15. oktoober 2008

Esimene...

... savipott, tehtud 2002 aasta sügisel! Sellest ajast saadik oleme koos käinud ja meie tore punt ikka täieneb. Seni kõige nooremaks savimätsijaks on olnud 3 aastane noorhärra ja kõige eakam on 86 aastane memm, kes on siiani aktiivne tegija.



... ja siin üks äpardunud töö, mis on kolmas selline. Eelmised läksid varem katki, värvi alla ei jõudnuki! Tahan ikkagi veel proovida, ehk lõpuks õnnestub ja jääb terveks.

2 kommentaari:

Hiline ütles ...

Kas need sisselõiked teed sellel alusel, millega töö kumeraks vormid ja kuivama jääb?
Vot sellist savilõikumist ja -filigraani olen mina ka teinud :) nii 45 aastat tagasi.
Viljandis ka nüüd savikoda, peaks vist ka minema vaatama. Sinu töid vaadates... jne :) prooviks mingi kruusi moodi asja teha.

Liia käsitöö ütles ...

sisselõiked tegin ikka sirgel alusel, nii oli mugavam ja siis panin vormi peale kuivama. Seda ma muidugi ei tea, kuidas peab tegema. Ma teen enamasti iseenesetarkusest, aga seda ma tunnen, et napib. Kirjandust pole ka mulle pihku jäänud, ainult neti avarused toeks.
45 a tagasi ei teadnud ma keraamikast tuhkagi, olin siis kuuene.
Mine ikka vaatama, arvan, et sul tulevad kõik asjad hästi välja.Tead ka seda teooria poolt.