esmaspäev, 17. november 2008

Telefoniga pildistatud....

... pildid on veel hullema kvaliteediga, kui mu fotokaga tehtud, aga mõne töö jäädvustamiseks oli see ainuke viis pilti saada. Endale mingi mälestus jääb ikka ja aim, mida olen teinud.

Siin üks üsna suur ja pidulik kee, mis läks kingituseks töökaaslase sõbrannale.


Järgmine tehtud tütre klassiõele kingituseks, selline kullakarvaline.

Keed tehtud üle aasta tagasi.

2 kommentaari:

Hiline ütles ...

Oh, ma polegi siia juba tükk aega saanud vaadata, millegipärast isegi nüüd laeb Sinu blogi väga aeglaselt.
Keraamilised helmed on super, ma ei tea, kas tasubki neid üle lakkida või värvida, vähemalt mitte kõiki, nahkpaelaga näiteks ripatsite kauniatusels kasutada.
Aga esimene kee selles postituses põnevalt tehtud, kahju et pilt väike ja tume, ei näe helmeid.
Aga kas kabatsete Muhedikuga oma klaasitöödega mind hullutada? :DDD

Liia käsitöö ütles ...

Need viimased pildid jah viletsad, tehtud telefoniga. Ma ei saanud neid sealt kuidagi kätte, täielik põmmpea. Lõpuks saatsin oma meilile. Tehtud nendest helmestest, mis kunagi ammu sai ühise tellimusena Tsehhist, vindiga lapikud ja väikesed rombid, vaseläikelised. Väike kee on kullakarvalistest suurematest seemnehelmestest tehtud.
Klaasi pole ma kaks aastat teinud, aga kunagi neid tehtud küll päris hulga, ainult pilte vähestest asjadest. Sai ju kohe kingitusteks ära jagatud nagu varasemad savipotidki. Siis ei mõelnud sellele, et endal kunagi hea vaadata, mida kõike oled kokku käkerdanud.